Vi på lågstadiet har arbetat med växter och plantering på NO. För att kunna arbeta praktiskt så har vi förberett en liten rabatt på skolgården där eleverna fick lära sig mer om hur man gör när man planterar.
Vi hade också två miljöhjältar som hjälpte till och plockade skräp från skolgården.
/Fröken Elena





