Det är inte långt kvar till sommaren och sommarlovet. På lektionerna jobbar vi fortfarande hårt, men när lunchrasten kommer är det extra glatt. Fyrorna tycker mycket om att vara på ängen och idag var stämningen på topp med lek, dans och sång. Sådana dagar är det extra härligt att vara en rastvaktande fröken!
//Fröken Ania







