Här kommer några bilder från klass 2 & klass 3 som hade friidrottsdag på IP idag. Eleverna fick prova på kulstötning, spjutkastning, längdhopp och häcklöpning. Dagen avslutades med fotbollsmatch.

Tack till magister Dominik som ordnat så bra!

Dela inlägget